Kızlar oğlum yenı 4 aylık oldu. Ek gıda vermiyorum sadece anne sütü geçenlerde baktım kakasını yapmıyor dedım sayım kac gun yapmayacak diye baktım 5 6 gun yapmadı ee bunun oncesıde var yapmadı tam 10 gun oldu yani. Belki gectı de bilemiyorum cok unutkanım. Not alıyorum artık takvimin ustune unutmayım dıye eşim eczaneden geç vakitti fitil aldı. Fitille beraber hemen yaptı cok sukur. Demem o ki simdide 4 gun gectı yapmıyor cok aglıyor ha karnı da şiş degil gazı felanda yok cıkarıyor. Bugun acile götürmeyi düşünüyorum tahlil yaparlar mı yoksa onlarda fitil verır mi. İlk çocuk oldugu için cok tecrübesiz ve bı o kadarda korkağım. Her an çocugu bısey oldu sanıyorum.Yag kulak cubugu bebe yagı masaj hepsını denedim tık yok fayda etmedı. Böyle olanlar var mı sizin nasıl geciyor ne yapıyonuz?