Omerinannesi342 10 buçuk aydır sağıyorum, bu günlerde sütüm kesildi oğlum aç kalıyordu mama vermeye başladım artık 😔 ama 10 buçuk ay dayanıp sağdığım için kendimle gurur duyuyorum
Beyaz95 Omerinannesi342 bencede duymalisin aferin tebriik ederim kendini uzme yeteri kadar emdi uzulme
Purple13 Omerinannesi342 5 buçuk aya kadar yetirebildim😕 hiç üzülmeyin ne güzel keşke o aya kadar getirebilseydim🌱
Sinemmacartay Omerinannesi342 tebrik ediyorum seni 10 ay sağmayı başarmışsın 👍🏻👍🏻 Darısı başıma 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Omerinannesi342 Beyaz95 sağolasın öyle tabi canım ama keşke olsaydı da yaşına kadar daha verebilseydim 😔
Omerinannesi342 Sinemmacartay sağlığı için ne kadar gidiyorsa dayan canım insan mutlu oluyor süt içince ve bir süre sonra sen bırakmak istesen de bırakamıyorsun kıyamıyorsun 🥰
Sinemmacartay Omerinannesi342 inşallah sütüm olsun niye her şey yapıyorum sürekli sağıyorum zaten bebeğim mama yı kabul etmiyor mama içince çok kusuyor o yüzden sağmam lazım Allahım bana süt versinde aylarca sağmaya razıyım 🤲🏻☺️
Zeynepink Omerinannesi342 el pompasıyla mi sağdınız yoksa elektrikle mi benim de 11günlük bebeğim var ama mememi kabul etmedi bende el pompasıyla sütümü veriyorum bide mama veriyorum
Omerinannesi342 Zeynepink ben elektrikli aldım canım el pompası da vardı ama çok zor oluyor bileğim ağrıyordu artık 🙄
Kucukkaran Zeynepink elektrikli al bende bir ay manuel denedim az çıkıyor e bebekten ikili pompa aldım HIc yorulmuyorum 180 TL 300 cc sağıyor ıkı biberon doluyor hemen
Omerinannesi342 Sinemmacartay aynı bizde de öyleydi canım oğluma mama verdiğimde oluk oluk kusuyordu o yüzden veremiyordum hiç birşey süt gelmicek diye çok korkuyordum ama çok şükür mama verdim azcık bugün kusmadı 😍
Zeynepink Omerinannesi342 benimde öyle 11günlük çok İnat ediyor ağzına alıyor hemen bırakıyor yada uyku numarası yapıyor
zehraaaa123 Omerinannesi342 bence de duymalisiniz, tebrik ederim. ben de bir aydir sagıyorum, cok zorlaniyorum.
NurNaz Omerinannesi342 merhaba bende sagarak veriyorum 3 ay 20 gündür ilk regly dönemimi yasadim ondan sonra sutum de azalma oldu acaba sag gogus 110 sol gogus 50 60 cikiyor 2 saat 3 saatte bir sagiyorum onceden tek gogusten 150 170 çıkardi sutum kesiliyor mu cok üzülüyorum kafama takıyorum birde sizinde regly doneminden sonra azalma oldu mu
Rabikk Zeynepink benimki de oyleydi biberona alistigi icin emmedi. Silikon gogus ucuyla emzirdim biberon sanip emdi bi sure sonra onu da biraktim mememi kabul etti. Silikon gogus ucunu deneyebilirsin