Mom0870 Ozge-aman benimde kanamam uzun sürmüştü 50-60 gün kadar. Arada kesilip geri gelmişti. Olabilir her vücut bir değil. Ama aşırı mı kanamanız ve ağrınız çok mu?
MinnakAsel Ozge-aman 64 gün önce sezaryan oldum geçen haftaya kadar epey yoğun bi kanamam vardı şuan bile var leke leke adet oldum desem hiç ağrım olmadı bende endiseliyim
milasmommy Ozge-aman 43. Gün kanamam bitti. 10 gün sonra adet oldum 7 gün sürdü oda bitti. Ama çok değişikti yani ilk gün kanama gibiydi sonra hep kahverengi lekelenme şeklinde oldu oda çok az az geliyordu 1 hafa sürdü bitti