ozlemikka Bebeğim iki aylik 5.5 kg, kanguru araştırıyorum burdaki yorumlara da baktim ama kendimde 45 kiloyum, bedenleri büyük gelir mi diye tereddütte kaldim. Önerilerinizi bekliyorum lütfen
Fasulyeninannesi ozlemikka mababy diye bir marka var bazı modelleri daha kibar ama 400-500 civarı fiyatları bide alırken cift yonlu bakın bence bebek one de baksın daha kullanışlı
Birkucukeylulmeselesi ozlemikka bel destekli alın ben aldım bel desteği yok şuan duruyor kızım 2 ay 12 günlük kendi aldığımıza evde denedim bugün sadece ama kimse akıl vermedi bana bel desteği yok benimkinde siz intistadan filan bakın çok sayfa var mamadusbady diye bi sayfadada var anlattığım belden kemer gibi geçiyoe arkadaş ım onu verdi yeni doğduğundan beri 2-3 kez onda taşıdım hissetmiyorsun bile ağırlığını çok güzel ler
Elfida-10 ozlemikka solomom baby ye bakabilirsin canım beli omuz kısmı kendine göre ayarlanıyor üstelik iki yöne bakan modelde mevcut
Giraysmom20 ozlemikka ben elele baby’nin elelelife ergoair model kanguru aldım 7 kilodan itibaren kullanılabiliyor emzirilebiliyor öne arkaya dönük oturtulabiliyor çok kaliteli kumaşı ve konforlu anne içinde çok rahat 150 liraya almıştım kendi sitesinden
Linasuannesi Birkucukeylulmeselesi canım benim bebeğimde 2 ay 20 günlük ben cesaret edemedim onda oturuluyor sanki yani korktum geri çıkarttım rahat rahat kullanmalımıyım ya bilemedim
ozlemikka Elfida-10 sen kullandin mi canim peki trendyoldan baktim kumasi kalin yazin kullanilmaz vb. yorum yapmislar
Elfida-10 ozlemikka ben kullanıyorum ama tek taraflısını ben çok beğendim kumaşını ben hatta ince buldum ama terletmiyor severek kullanıyoruz🥰
Dorukcum_16 ozlemikka Ben satıyorum. Yeni dogan aparati almalisin 2 aylik oldugu icin bendede yenidogan aparatli var 185 e aldim 100 e satıyorum canim instagram babalinbaybi sayfasina gir bak benimki o . Begenirsen fazla para vermek istemezsen yazabilirsin bana 4 kez kullandim sadece
Dorukcum_16 ozlemikka kucuk bey izin vermiyor rhaat ediyim 🤦 illa yerde durcak disarda bike kabul etmiyo ya izin verse halbuki kanguru büyük rahatlik ya 🙄
Grisayfa ozlemikka bebeğim beş aylık babalin aldım inanılmaz rahat tavsiye üzerine almıştım ama sizin bebek küçük aparatıda olmalı şu an fiyatları 180 falan sanırım aparatlı ben 135 e aldım bir ay önce çok memnunum ama bebek sadece sana dönük oluyor bide yanda ve sırtta taşıyabiliyorsun ama öne baksa bile ben çevirmezdim öne en sağlıklısı anneye bakan pozisyonmuş bide malum aramızda dolaşan görünmez düşman virüs var neyse kısacası diğer markaları bilmem ama babalin çok rahat
Esrakaraaslan ozlemikka merhaba benim de bebeğim 2 aylık yaklaşık 5 kilo 900 gr. Mamadusbaby den aldım kanguruyu içerisinde yenidoğan aparatıyla birlikte satılıyor. Çok memnunum size de tavsiye ederim.
Birkucukeylulmeselesi Linasuannesi valla bugün ilk kez bacaklarını ayırıp koydum öyle evde yani gezdim rahattı ablalarıma sordum koyabilirsin dediler tabi hala kararsızım ama bakalım üçüncü aynı dodurana kadar diğerini kullanabilirim yine de bilemedim ki