Htc06 Ev çok sıcak doktorumuza danıştık klima alabilirsiniz dedi. Kullanıp memnun olduğunuz elektrik tüketimi az olan markalar varsa yazarsanız sevinirim.
yayburcukadini Baymak.. çok memnunum. Tereddütle almıştım ama iyi ki almışım. 2 katlı evi istediğim ayara getiriyor.
Ezgi63 Daikin tartışmasız çok memnunum . Sabaha kadar çalışıyor ne fazla elektrik geliyor ne de hasta ediyor
Kurt07 Htc06 ablamin çiçek dükkanı var hayliyle soguk hava deposuna klima taktırdı sürekli canli çiçek için çalısıyor 1.5 senedir klima hiç kapanmadi mitsubishi klima markası faturası 60.70 geçmiyor hiç