Sevgi1 elbise gene bisekilde kocakarı falan buluyirsun ama pantolon asla yok benim dizden yukarı çıkmıyor.dogumdu gazdi buyucekti yurucekti derken hep eşofman pijama yada esnek pantolonla geçirdim ama artık çok sıkıldım ve bu rahat kıyafetlere alışınca başka bişey giyesim gelmiyor hantallastim iyice .çok beğendiğim şeyler var ama alamıyorum öyle bakıyorum işte😒