Merhaba kızlar .3 ay önce Sezeryan doğum yaptım göbeğim hafif kaldı. Hamileliğim boyunca karnıma hindistana cevizi yağı, bebek yağı sürdüm tek bir çatlak yok, fakat bacaklarımda inanılmaz çatlak var. Bu yaz ayında moralimi baya bozuyor bekleyince geçer mi yoksa birşey yapmam gerekli mi ?