Merveliya1 ilk ay pek almadı benim kızı zaten doğduğunda şiş oluyorlar biliyorsunuz o şiş iniyor 200-300 gram kaybediyor geride aldığını hesaba katarsak bazen doğum kilolarının üstüne 1 kilo bile eklenmemiş gibi oluyor mesela benim kızım ama ebe normal dedi ikinci ay 900 gram almıştı her bebek farklı kiloda doğar ve her bebek farklıdır 1 kiloya yakın almışsa normaldir ama dediğim gibi şişini hesaplamyor ebeler