Sude_123 Hadi kızlar herkes yapmayı sevdiği yemeği,tatlıyı söylesin tarifleriyle birlikte bizede fikir olur Ben nohutlu yayla çorbasına bayılıyorum yaptıktan sonra net 3-4tabak ben içerim🥰
Tugraninannesi Sude_123 bende bayılırııım birde kayınvalidem den öğrendiğim bir tarif var oda soğuk yoğurt çorbası yeşil mercimek ve erişteyi hasta bir tencerede yoğurt tuz su ekle iyice çırp koyu ayran kıvamında olacak içerisine haşlanmış mercimek ve erişteyi kat Bi tavaya biraz yağ üzerine de tekrar 2 avuç erişte koy kızarana kadar kavur kavururken nanede atıverin içerisine çorbanızın içine katın o kavurduğunuz erişteler çorbayı içerken ağzınıza kıtır kıtır geliyor o kadar lezzetli ki tam bu çorbanın mevsimi bu arada kaynanamlar bu çorbaya mangır aşı derler :) ve ben çorba diyorum ama onlar Mantı derler