Heide Hamileyken kullandgnz ilaçlara emzirirken de devam ediyormusunuz ya da ereniz mi. Faydası oluyor mu kullanmak gerkyor mu gerkemyormu ? Emzirmeye bi katkısı yada eksisi var mı acaba?