Bmk ay bi benim başıma geldi sanmıştım. Bu meme reddi 4. Ayda oluyor diye duydum ben hep bebeğim 3.ayına 1 hafta 10 gün kala memede huysuzlanmaya başladı emme pozisyonu alır almaz ağlıyor kendini geri itiyor hep kavga halinde. Ayakta gezerek şarkı türkü zar zor emziriyorum çok aç kaldığını düşünürsem mecbur sağdığım sütlerden biberonla veriyorum. Ne zaman geçecek bu durum acaba 3 ay 2 günlük olduk çok fenayız