Melisabkc 25 günlük lohusayım normalde hafif hafif kanamalar oluyordu iki üç gündür bildiğiniz adet oluyorum dolu dolu kan kırmızısı ? Normalmi bu
selamas Melisabkc aynı durum bende de var. Ben 30 gün önce doğum yaptım. Ben de dün böyle bir post açmıştım. Çok dönüş olmadı
Belenm Melisabkc benimde 25 gunluk lobusayken kanamam arttı. Ben bıttı sankıstım hafıf hafıf gelıyodu. Sonra bırden arttı bı anda regl gıbı yanı. Doktora sordum 45 gune kadar bu tarz kanamalar normal rahım kendını toparlamaya calıstıgı için bu kanamalar olur dedı
1anne3434 Melisabkc o adet değil 40gun boyunca devam edecek kanaman normal yani 40gunun sonunda biter merak etme iki çocuk doğurdum bende yaşadım bu durumu