21 aylık oğlum var ama nedense kahvaltılık ve meyveye dair hiç bişey yemiyoruz. Peynir yoğurt süt muz dahil hiç bir meyve.mesela sudan başka içecek içmiyor meyve suyu olsun başka bişe olsun hastlnsa ilaç içiremiyorm ıhlamur içmiyor hepsinin şekillerine renklerine bakıyor ve yemiyor. Yediği şeyler makarna pilav tavuk et arasıra çok az balık bi iki kez ve çorbalar onlardan da. Sevdiğini yiorr. Yumurtayı ancak patates kızatmasının üstüne kırarsam yior. Bebeler dondurmaya bayılır bu şekline bakıyor ve ağzına sürmüyor kıtır olduğu için sdece külahı yiyor yerse. Valla bu ne zmana kdr böyle gidecek düzelir mi? Böyle olup bebeği büyüyen ve yemesi düzelen var mı? Hiç bi şeyden vitamin alamıyor. Vitamin ilacını anca uyurken şırınga ile veriyorm dikkatlice başını dik tutup yoksa onu da içmiyor. Çok dertliyim uzun oldu ama bana bi yol gösterin napcam ben ne salatalık yer ne domates ne elma ne havuç anc havuçu çorbaya ktarsm öyle yer yardım lütfen