AYLININANNESI2020 en azından 40ınız çıkana kadar 2-3saatte 1 kalkıp emzirmeniz önemli. Kan şekerleri çok kolay düştüğü için uyanamıyorlar. Doktor kontrolünden sonra gelişiminde sorun yoksa zaten doktorunuz gerekli bilgiyi verecektir. Ben de 40ımız çıkana kadar 2-3saatte 1 alarm kurup kalktım emzirdim. Daha sonra o acıktıkça kalkmaya başladı. Şimdi 2 ay 27 günlük olduk 11-12de yatıyor 8i buluyor kalkması. Hala gece ben uyanırsam uyandırmadan emziririm en azından aklım kalmaz 😌