Zeynepazram hayir canim senin soyledigin kavanoz mama bebevitanin 2 kasik mamasi var bimde biri elmali digeri biskuvuli ben pisirmeyle ugrastrmadigi icin seviyorum biskuvilisini kullaniyoruz ilik suya goz karari karistirip yediriyorum ogluma cok kati olunca midesi bulaniyor biraz yogurt kivami veriyorum