alchn 7 ay 14 günlük oğlum var aceba kahvaltı da ne verebilirm bisey yemek istemiyor mama kivamini sevmiyor sulu olmasini istiyor düzgün bir öğünü yok neler versem yemek de aksam nasıl yapıyorsunuz sizler
Eymeniko_ alchn bizde bugün 7 ay 15 günlük olduk hala tek öğün veriyorum sadece öğlen yavaş yavaş ilerlemek istiyorum çünkü oğlum tek öğünde bile bazen emmek istemiyor ben de o yüzden korkuyorum açıkçası.
Seutfu alchn bizde 7 ay 10 günlüguz katı gıda sevmiyor şuan kahvaltı pek vermiyorum öğleden sonra çorba yapıyorum sebze çorbalarını çok seviyor birde tarhana. Çam rendede meyve rendeliyorum onu da güzel.yiyor
GoGirl alchn yulaf ununu pisirin icine avakado yunurta sari labne tereyag koyun kivaminida suku ayarlayin her seyi yemis olur
Deletedmom240 alchn güzel. Kahvaltıda yumurta sarısı ve labne verebilirsiniz. Tadım yaptıkça buna salatalık eklenebilir, ya da hafif muhallebiler vs Ana öğünü mama veya anne sütü olacak zaten ek gıda ara öğün gibi