Herkese merhaba, 3 ay önce doğum yaptım vücudumdaki ödem hiç gitmiyor. Özellikle eklemlerim, diz kapaklarimda çok fazla. Bacağımı kiviramiyorum bile. Ödemi atmak için bildiğiniz doğal bir yöntem var mı? Aynı zamanda emzirmeye engel olmayan? Aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olursa cok sevinirim. Teşekkürler.