FerahKuzum eğer kan tahlilinde değerleriniz normalin altında ise doktorunuzun tavsiye edeceği vitaminleri kullanmak emzirme döneminde en sağlıklısı. 14 aya yakın süredir emziriyorum her üç yada dört ayda bir kan verip değerlerime baktırıyorum şu zamana kadar takviye kullanmadım, sadece beslenmeme çok dikkat ediyorum, yumurta yoğurt peynir meyve et sebze mevsiminde balık gibi. Ayrıca bol su ve bol dinlenme.