Merhaba arkadaşlar bebeğim 7 buçuk aylık ek gıda 1.5 aydır geçtim saglikocaginin verdiği kandamlasi kabız yapmıştı sonra ocean microfere geçtim oda kabız yapıyor ne yazikki , enfeksiyon dan hastanede yatmıştı 5 gün antibiyotik ten ishal gibiydi ve doktor demirini vermememi söyledi .demire başladım sonra ve yaklasik 10 gündür gene kabız hep az az minik minik katı katı yapıyor hiç yapmasa korkmam diyordum artık 10 gün oldu korkmaya başladım şöyle güzelce yapamasldi. İki gün önce fitil denedim yarım ondada beceremedim koymayı çocuk azıcık kakasiyla geri ittirdi çok ağladı zorlamak istemedim tekrar . Zeytinyağlı kulak cubugunu makatina suruyorum ağızdan hakiki zeytinyağı veriyorum ,su sürekli icirmeye calisiyorum , kayısı , kabak püresi yedirdim hatta kiraz bile verdim banamisin demiyor. 2 gündür kestim demiri gene nutrigen önerilmiş daha önce forumda ondan sipariş ettim ,😓 benim sorum az az yapma yaşayan oldu mu ve Allah korusun tam yapmadığı için 10 gün oldu çocuğu zehirleme riski varmı kakanın😔