Ftmsnny bizde yaşadık yeğenimde. O kdar pahalı organik kremler aldık geçmedi çok fena bir pişikdi baya yayılmışdı . En sonunda klasik marketlerde satılan arkodan aldık yeşil beyaz olan :) hemen geçirdi. Muhakkak onu denemelisin. İnşallah şifa olur size de 🙏🏼 çok geçmiş olsun