Ftmsnny Kızım iki gündür pişik olmuş durumda. Her açışımda muslera sürmeme rağmen çok kaka yapınca fayda etmedi. Eczaneden hametan aldık oda işe yaramadı. Önerebileceğiniz birşey var mı
OzgeMustafaBulut Ftmsnny geçmiş olsun ben normalde desitin sürüyorum ama bazen işe yaramıyo sudocrem kullanıyorum hemen geçiriyo birde zeytinyağıyla silip talk döküyorum bir seferlik iyi geliyo
Zulal09 Ftmsnny Pişik olduysa mor kutulu desitin çok iyi geliyor tek seferde geçiriyor diyebilirim bende çok çektim o pişikten bi kere geçirdik bi dahada olmadı şükür
Ftmsnny [bilinmeyen] evet maalesef mamayı kestim. Sadece anne sütüne döndüm bağırsakları çalışmaya başladı. Her bezde kaka var bekletmiyorum ama yinede oldu maalesef
Lolita Ftmsnny Çok şükür hiç pisik olmadık.Yalnizca küvöz de kaldığı zaman hafif olmuştu bepantolle düzelmişti.Eger bebanthol,sodocrem vs kullanıp çözüm bulamadıysanız sarı kandıran yağı öneririm
Lolita Ftmsnny Bepanthol en iyisi bence .Fakat her alt değiştirmede çok güzel temizlemelisiniz aksi takdir de geçmez.
Elifasel01 Ftmsnny kızım 44 günlük hiç pişik sorunu yaşamamıştım takiii dalinin ıslak mendilini kullanana kadar 😢 1-2 gün her altını değişmem de Arko kremi kullandım şükür şimdi öyle bir sorunumuz kalmadı
2011ranaalp Sudokremi tavsiye ederim bizimde geçmek bilmeyen pişiğimiz vardı kullandık devamlı bide temiz atlet parçaları koyardım pişikken bezle temaS etmesin diye deneyenilirsiniz