Oz-il 350 tl. Maccon marka. 70×110 cm.bordo ve gri renkli. Kızım alt katı sevmedi yatmadığı için satıyorum. 585 tl değerinde yatak. Bütün parçaları mevcut.
Ebruli101 Oz-il aynı modeli kullanıyoruz bizde alt katına nasıl geçtiniz oğlum yaşına girdi henüz geçmedk alt katına 🤔
Oz-il EylulMother resim yüklenmedi burdan. Nasıl paylaşabilirim sizinle ? Whatsapp tan gönderebilirim isterseniz.
Oz-il EylulMother https://www.hepsiburada.com/maccon-baby-maccon-anemon-oyun-parki-70x110-cm-bordo-p-HBV00000QP5W3?magaza=Dengesse&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=Cj0KCQjw6ar4BRDnARIsAITGzlCJXRDcWBm-WC53o4rLBRxcHtbv9q5O1FuUIX7znldk7CAxtZQfrFQaAvxyEALw_wcB
Oflu61 Ebruli101 kızım 5 aylıkken aldım üst katı kullanmadım ben direk alt kata yatırdım alışana kadar biraz huzursuzdu ama şimdi çok rahat yatıyor. Yanına hediye verdikleri sünger yatak ezildi bi zaman sonra yeni ortopedik yatak aldım
Oz-il Ebruli101 Kızım 8.5 aylık. Ayaklanmaya başladığı için düşme riskine karşı alt kata geçtik. Kendiliğinden uyuyamıyor kızım. Ben uyutup koyuyorum yatağına. Aşağı eğilirken uyanıyor.
Ysmn99 Oz-il merhaba ben de bursadayım yatak duruyor mu hala şehir dışına çıkacağız eğer biraz daha uyguna verirseniz almak İstiyorum
Ysmn99 Oz-il merhaba şehirdışına gideceğim için almak istemiştim ama şuan Bursa’da değiliz.Bebeğim beşikte uyumuyor şuan sizin park yatağın ölçüleri nedir en son kaça verebilirsiniz
Ysmn99 Oz-il merhaba şehirdışına gideceğim için almak istemiştim ama şuan Bursa’da değiliz.Bebeğim beşikte uyumuyor şuan sizin park yatağın ölçüleri nedir en son kaça verebilirsiniz