Momyfat93 Sağlık ocağından arayan hemşirenizin de aşı hakkında bilgi vermesi gerekirdi, vermedi mi? Bu aşı zaten ağır bi aşı. 1 yaşında yapıldığında bile ağır gelebiliyor bebeğe. Birçok bebeğe o yüzden hastanede yapılması gerekebiliyor hatta. Hele ki 9. ayda nasıl ağır gelmez.