Alya123 aselnur34 canım korkutmak istemem ama eğer testin pozitifken kanama ve ağrı başladıysa düşük yapabilirsin 🥺 hemen hastaneye gitmelisin 😞
Minime aselnur34 yerleşme kanaması da olabilir ama kötü bişey de olabilir yani sağlığınız için hastaneye gitmek zorundasınız araba gitmiyorsa bile ambulans çağırın bi yol bulun bence
aselnur34 DuyguCeylanDuru_ hastaneye gitmemiz en az 3 saat belki de daha fazla yayladayız ve yollar çamur arabanın gitmesi imkansız cnm 😔
aselnur34 DuyguCeylanDuru_ kuzenim sekiz temmuz da yaptı pozitif çıktı dün adet kanaması gibi kanaması oldu ve hala oluyor 🙄
aselnur34 Alya123 kanama dünden beri var acaba adet mi oldu kuzenim diyorum ama sonucu pozitif di resim atmasını bilmiyorum bilsem atıcam sonucu
Alya123 aselnur34 😕 adetin sancılı mı oluyor ? Çünkü ben bir kez düşük yaptım onun sancısına dayanılmıyor ve git gide artıyor 🥺 aynı Doğum sancısı gibi 😢
Kybele Üstüne görme de olabilir, düşük de olabilir kanama yani neticede ortada anormal bi durum var, en doğrusunu işin uzmanı bilir vakit kaybetmeden uzmanla görüşün
aselnur34 Alya123 çok sancılı geçiyor kuzenim dayanamıyor bazen ve sonuç pozitif çıktıktan 3 gün sonra kanaması oldu
aysenurkerem aselnur34 sancılı kanama ise yoğunsa büyük ihtimalle düşük yapıyorsunuz ,ihmal etmeden doktora gidin. Zehirlenmeyin