Rabiaaa22 Canım solgar kullan Bi arkadaşım biten sütümü getirdi demişti bende kullandım benim de sütüm arttı eskisinden iyi. Onun dışında bol yeşillik özellikle dereotu ye. Humana çayı içiyorum birde ben onu da deneyebilirsin ve süt ile incirden yapılan bi içecek var onu içebilirsiniz yapıp, ben hepsini yaptığım için en çok hangisi etkili oluyo bilemiyorum ama benim denediklerim bunlar. Bol bol sütlerimiz olur inşallah