Lea- Oğlum beş aylık kaynanam tutmuş yürüteç alın diye…Oğlum daha oturamıyor,doktorlar önermiyor, kasları tam gelişmediğinden zarar görür diyorum .Yok ben kaç çocuk büyüttüm bilmem ne …… 😡😡😡😡🤬🤬🤬
Deletedmom268 Lea- istemiyorsan izin vermeyeceksin canım hayır demeyi bil hanı yoksa bunların arkası önü kesilmez. Ben sağlıklı bulmuyorum ve almayacağım de tavrını koyarak.
Bilgiliannem Lea- yürüteçten korkmayın canım.çok saatlerce bindirmedigin sürece sorun yok.hem ben yemeğini hazırlarken yürütece koyuyordum çok rahattım.yemek zaten 10dk sürmez hazirlamak.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Lea- Bir kere kendi oturamayan agırlığını taşıyamayan cocuğu koyamazsın zaten, herkes her şeyi çok biliyor. 🙄
Lea- Deletedmom268 Ben hayır dedim zaten, Ben doktor önermeden asla kullanmam!Sinir olduğum nokta doktor böyle dedi dediğimde doktor bişey bilmiyor diye cevap vermesi…
Deletedmom268 Lea- ben bilirim de canım annesi benım de sınır oluyorum söyle insanlara ısrar edenlere.
Bilgiliannem Lea- seninki 5aylikmiş canım şimdi farkettim.ben yedi sekiz aylıkken kullandim.daha erken sizin.su an 11aylik
Lea- AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Aynen öyle,herkes herşeyi biliyor bi doktorlara öğretemediler ya zaten…
Lea- Yoyoyo191218 olabilir ama gelişimde bireysel farklılıklar vardır.Her bebeğin gelişimi kendine özgüdür.
Hunilianne Lea- yurutec yerine oturaklar var tezgaha masaya yapışan bizimki orda oturur on dk ben de yemek bulaşık yaparım yürütece ben de karşıyım
Yoyoyo191218 Lea- Tabiki öyle bebeginizi gözlemleyin boynunu tutuyorsa tutunup kalkmaya çalışıyorsa yürütece de binebilir
Arc1993 Lea- asla bindirmedim. Bindirmem dedim. Kayınvalidem de takmıştı resmen. Alıp getirmiş hatta. Tartışma çıktı.bu ısrarı anlamıyorum annesi babası uygun görmemiş, ki doktor bindirme demiş. Bi uzak durun dimi ama
Deletedmom240 Lea- “sen büyütmüşsüm büyüteceğim kadar bunu da ben kendim büyüteceğim.” O laf beni de sinir ediyor =) annem sürekli istiyor kızıma benden daha iyi bakarmış 🤭 beni kızdırmak için her konuşmada bunu söylüyor benimkiler 😹 ben biraz galesiz biriyim takmıyorum kafama bir kulağmdan girip diplerinden çıkıyor🌝
Esra007 Lea- canım kullanacaksanda sen ne zaman istersen o zaman al kullan çocuk senin kimsenin karışmasınada izin verme ayrıca alacaksan da yürütec daha erken
Annesirintugceuzun Lea- 5 ay küçük yürüteç için. Bazı anneler kullanmayı tercih etmiyor. Ben 7 aylıkken kullanmaya başlamıştım. 👌
Mevaomer Lea- bidaha doğur kendininkini bindir de anlamıyorlar bu çocuğun annesi babası var ne hakla bu kadar söz sahibi olunuyor
Zeynept Lea- ben 7 ayın başında koymaya başladım. 5 ay için daha erken. laf dalaşı yapma bakarız he he de geç zorla aldırmayacak ki