Rabiaaa22 önce stres yapmayın lütfen, emin olun bol su içerek bir kaç dilim kurabiye bile yeseniz sütünüz olur, yediğiniz hiç bir gıda sütünüzü artırmaz, stres sütü azaltır. Ben de günlerce kahvaltı öğününden başka yemek yiyemediğim zamanlarım oldu lakin stres yaptığım zamanlar yemek üç öğün bile yesem süt azalıyordu.
Sütünüzün yağlı yada yağsız olmasını bilemezsiniz. İlk zamanlar kadar bol gelmez süt, 1-4 ay arasında memeler terbiye olur. Emdikçe sağdıkça süt artar ki emdikçe sağdıkça süte ihtiyaç var mesajı gider beynimize ve öyle süt üretimi olur.
Ayrıca piyasada satılan süt artırıcı içeçekler kısa vadede süt yapabilir lakin uzun vadede de ket vurur süt üretimine, araştırabilirsiniz ve içerikleri de sağlıklı değil.
İzmiremzirmedanismani Seda hanım var instagramda. Profiline bir göz atın derim biberonu bıraktırmak için güzel yöntemleri mevcut.