Aayyssnnrr geçmiş olsun.
bizde de o antibiyotikten sonra vücudu kızarık beneklerle dolmuştu.
İshal yapma gibi bir yanetkisi var zaten.
kızarıklık için de doktor alerji şurubu verdi öyle geçti.
ama kesin bir şey de söylemedi, tekrar o ilacı kullandığında yine aynı durum olursa alerji olduğuna emin olacakmış. Birkaç gün boyunca ateşi yüksekti antibiyotik kullanırken. ateşli hastalık sonrasında da bu şekilde döküntüler olabiliyormuş.