Mrhba kızlar hamileliğimde burnum büyüdü.dogum yapalı 10ay olucak ama sanki hala büyük gibi duruyor buda beni çok rahatsız ediyor.. böyle durum yaşayan varmı ? Gebze’de oturuyorum onerbilceğinz estedik doktor varmı bı gözükmek istiyorum.. Rabbim bana verdiği burnu değiştirmek istemiyorum ama çok rahatsız oluyorum piskoljik olrak…ücretler çok yuskek Onuda biliyorum.uygun yapan hastane ve doktor önerisi verirmisiniz?