Momssss Kızlar bir aylık bebeğim var sağ göğsümü emmeye başladığında canımdan can gidiyor ama sonra acısı geçiyor göğsümde yara yok ama bana ucu yarık gibi geldi acının geçmesi için ne yapmalıyım
Kadervural Momssss ayva cekirdeginden jel yapin 1 haftaya geciyo guzel kullanin her emzirme sonrasi yıkayın gogusunuzu ilik su ile jeli surun beslenme oncesi yine yikayin herseyi denedim ama ayva cekirdegi gercekten geçirdi
gezentianne Momssss göğüs kalkanı kullanın ben kalkanı 3 ay cıkarmadm 🤣 Göğüs kalkanı ve gümüş kapak ayeı şey karıştırmayın.
Seda1635 Kantaron yağı sürmüştüm ben her emzirmeden sonra emzirmeden önce de temizleyip bebeğimi öyle emzirmiştim 10 günlükken yaşadım bende aynısını iki güne geçti, zeytinyağı da iyi gelebilir elinizde kantaron yağı yoksa şuan ☺️