Bademine 1 kere kullanılmış yoğurt yapma makinem var weewell marka e bebekten almıştım 140 liraya vereceğim düşünen olursa
denizesintim17 Gamzesolak ya bilmediğimden soruyorum çok özür normal yoğurt mayalayıp veremiyormuyuz acaba . Makina mi olmak zorun da anlamadım da . Fark ne yanı
Yagmur1 denizesintim17 illa makine şart değil kimisi yoğurt tutturmayı beceremez mesela ben 😂 makinesini alıp yapmak ister o yüzden yani 😊 zor bir iş yoğurt yapmak bana göre
Gamzesolak denizesintim17 tamamen tercih meselesi.Ben tutturamiyorum her türlü yolu denememe rağmen siz güzel yapiyorsaniz ne ala