Bende kayınvalidemle yakın oturuyorum inan ki çocuk daha yeni emmeye başlamış az bi tutmasın sütün mü yok acaba sütün mü yetmedi acaba aman neler neler öncelikle bunları hiç takma kafana aynı şeyleri bende yaşadım hala yaşıyorum 3 buçuk aylık benim oğlum, çocuğu yanında emzirme, on on beş dakika emiyorsa maşallah daha ne doyuyordur arada bi bak meme ucunda zaten süt görünür, çişinden kakasından da anlayabilirsin zaten emerken de ıkınır gibi yapıyorsa gazı olduğundan ya da kaka yapmaya çalıştığından olabilir yani bunlar benim tecrübe ettiklerim tabi bebekten bebeğe değişir yardımcı olabilmişimdir umarım 🥰