Merhaba kızlar 14 aylık kızım var.. dogdugundan veri sol gözünde kayma var.. yani şaşılık mi kaymamı bilmiyorum.. çok çok hafif ama sadece ben ve esim farkedebiliyoruz.. ve bu sürekli olan bisey degil ara ara oluyor.. daha önce doktorumuz bebeklerde normal 2 yasina kadar demisti.. ama eşimin ici rahat degil doktora götürecegiz.. ilk cocuk doktoruna mi göz doktoruna mi götürmeliyiz.. özel hastaneye gitcez param bosa gitsin istemiyorum.. yada çocuklar icin göz doktoru ayri mi.. bileniniz varsa yardimci olursa cok sevinirim…