Kızlar menenjit aşısı olmuştuk salı günü, düşmeyen ateş vardı aşıdan sandım meğersem 6. Hastalık adı verilen hastalığı kapmış kızım. Bugün 5. Gün ateş yok ama yüzü gözü heryeri kızamık olmuş gibi döküntü içinde. Hastalığın son aşamasıymış. Ama aşırı huysuz oldu, be işhtah ne uyku hiçbişe kalmadı evladımda. Bebekleriniz ne zaman eski hallerine döndüler bu konuda yardımcı olabilecek annelerimiz var mı acaba 😔