Gizemta doğrudur,her çocuk bir olmak zorunda değil.bunu hep denedim ve bezine vuruyor,oturtunca genel olarak hiç sektirmeden yaptı.ayrıca nesnelerin bir kısmını da biliyor sorunca.oraya bakıyor yada parmağıyla gösteriyor,saat,lamba,televizyon,perde,ayna gibi .kimi 10 kimi 11-12 yada daha ileriki aylarda başlayabilir sonuçta.