Anneyimbenanne canım bende öyleydim hatta ödem bile yaptı şişti bir hafta oturamadım bile sonra burdan birisi sarı su denilen rivanöllü su kullanmış eczaneden aldım 1 lt suya karıştırdım 2 saatte bir pamuğu tamamen ıslatıp hafif sıkıp dikişlerimin üzerine koyuyorum 2 saatte bir değiştiriyorum 1 haftada bütün dikişlerim düştü nerdeyse kullanmadığım ilaç krem kalmamıştı nerdeyse dünya para verdim ilaçlara bi gram fayda etmedi mutlaka kullan derim ben aşırı memnun kaldım