Teşekkürler anneler baziler 6 aylık başladıkları için bebekler yemek istemediklerini söylüyor 4 ayda başlamak daha iyiymiş bazileri ise tam tersini söylüyor evet doktor tavsiyei alıcam tabiki sormadan geçmem ama sizin de fikirlerinizi almak istedim bir çok anneye tavsiye olur ne ile başladınız nasıl ve 3 gün kuralına uydunuz mu ?