Acemi_anne benim kızım da 7 aylık oldu çok doktor gezdim hala karar veremedim .Genesiste Abdülkadir di sanırım öyle bir doktor var o komedi şoklarla çıktık odasından onu önermiyorum .mesela çocuğun boyunu kilosunu ölçüyor anneyi ilgilendirmez hele babayı hiç ilgilendirmez de yine de anneye söyleyelim diyor kilosunu vs.ama Hakan Onur içime sindi memorıal de muayene ücreti sanırım 270 TL ve sgk hiçbir şeyini karışlamıyorum indirimin vs varsa falan.ben de iyi bir çocuk doktoru arayışındayım🧐