Güzel anneler bı akıl verin bana. Benim oğlum 1 ay 7 günlük anne sütüyle besleniyor sürekli emmek istiyor çok bunalinca mama veriyorum sadece yada bı yere gidiceksem yolda emziremem diye mama yapıp verdim. Onun dışında gaz sorunumuz vardı 4 5 gün özellikle çok ağladı çok huzursuzdu ama dün sabah çocukta bı halsizlik başladı emzirip besige koyuyorum uyumuyor ama aglamiyorda kendi kendine elini kolunu oynatıyor sadece bu kadar sakin oluşundan korkup hastaneye götürdüm dün akşam kan testi falan yapıldı kanında enfeksiyon çıkmadı çok şükür akşam iyiydi gece 2 buçukta emzirip uyuttum 2 3 saatte bir mutlaka uyanır emmek isterdi dün gece uyandiramadim sabah 8 e kadar yani 6 saat aralıksız uyudu ilk defa şimdi emzirebildim anca ve gene uyudu aç kalmıştır diye korkuyorum bide bu sakinlik normalmi acaba başka bı doktora daha gotursemmi ?