Merhaba arkadaşlar, 43 günlük anneyim ve ilk bebeğim.. maalesef yanımda bakım konusunda fikir alacağım kimse yok… eltim var ama onunda 2 küçük çocuğu var sürekli bişey soramıyorum.. bazen bebeğimle ilgili bişeyler oluyor hastalık belirtisi mi anlayamıyorum ve kendimi çok yetersiz hissediyorum.. dün ilk kez eşim ve bebekle dışarı çıktık.. İstanbul’da oturuyorum normal kısa kol zıbın ayağında çorap üstüne müslin örtü attım o şekilde bebek arabası ile çıktık.. akşamda bi tanıdığa misafirliğe gidelim dedi eşim ona gittik bebeğim pusette uykuya kaldı bizde eve gelince uyandırmadık yaklaşık 5 saat pusette uyudu hiç bu kadar uzun uyumazdı en sonunda ben dayanamayıp emzirmek için uyandırdım bebeğin sırt kısmına puset içine müslin örtü sermiştim bebek ter içinde kalmış.. sonra emzirdim uyudu bebeğim.. sabah emzirdim yine 2 kez ama ikisinide kustu normalde anne sütünü kusmazdı ve hırıltılı geliyor nefesi.. ateşi yüksek değil çişine baktım koyu sarı.. bebeğim hasta mı oldu keşke gece üstünü değişseydim uykulu düşünemedim içim içimi yiyor napacağım ben bunlar hastalık belirtisi mi? :(