Ebru38 Daha önce adayla alıyordum hamileliğimde jilete vurdum şimdi 31 gün oldu sezeryan olalı jiletle temizliğimi yapsam bişey olurmu sezeryan sonrası bikini bölgesi temizleyen varmı kaç gün sonra temizlediniz neyle temizlediniz acaba ?
Melekadel Ebru38 Ben de kırkım çıktıktan sonra 40 içinde 1.02 kere jiletle almıştım ama pişman oldum gerek yokmuş abi ya gidilebilirmiş yani ağdaya devam ediyorum
DDamlaa Valla ben hamilelik dönemimdede adayı hiç bırakmadım tam doğuma gitmeden aldım 40 günde çıkınca tekrar ağdayla aldım hiç bi sıkıntı olmadı 🤷♀️
Tugcee2390 Valla ben takıntılı olduğum için o konuda dayanamadım 10 gün sonra aldım bi şey olmadı ebeye de sormuştum hiçbi şey olmaz demişti olmadı da sizin zaten bir ay olmuş