Arkadaşlar spinal sezaryen ile doğum yapalı 3.5 ayı geçti ama hala her sabah inanılmaz bir bel ağrısı ile kalkıyorum. Yataktan desem öncesinde yoktu doğum sonrası oldu. İğnenin 20 cm altı 20 cm üstüne kadar Sanki tüm omurgalarımı hissediyorum. Çok ağrıyor. Sizler de de oldu mu? Geçici mi ? Bir sorun olabilir mi?