Reyhanbal Ya nasıl düzelticem kızlar bu düzeni. Şimdi uyucak öğlen 1 e 2 ye kadar. Uyandırsam daha erken çok huysuz oluyo denedim defalarca. 6 ay 11 günlük bu arada 1 aydır böyle. Uyuyunca 45774378 kez uyanmasıda cabası. Nasıl etsem bilemedim 😩
Asli92 Reyhanbal benim kızımda öyleydi canım. Ne yapsam düzelmedi. Uyutma dediler erken kaldır dediler hiç biri etki etmedi daha huysuz oluyodu. Sonra kabullendim zamanla düzeldi çok şükür. Kızım 1 yaşına geldi 5 6 da yatması zamanla gece 4 oldu sonra gece 2ye düştü şükrettim. Biraz daha zaman geçti 12ye düştük çok şükür. Şimdi 11 de yatışa geçiyoruz. Gündüz 2 uyku yapar kızım 2. Uykusu varsa 7den sonra uyumasın. Yine geç yatması ama şükrediyorum kabullendim. 😁
minnakbaby Reyhanbal oncelikle duzen yapmaniz gerek. Duzen oturunca da saatleri 15 dk one alarak kaydirma yaparak saati one cekmeniz gerek ben boyle biliyorum
Tugg Benimkide 3 aylık kaç gündür bir gün uyusa bir gün 1 de kalktı gece 6 ya kadar uyumadı gündüzde uyumadı dogru düzgün artık sinir kalmadı nasıl dayanıyor hala hareket halinde bende çokyorul dum önceden böyle degildi sabah oldu
Reyhanbal Tugg benimki 3 aylıkken 11 de uyur sabah 9 da uyanırdı bişeyler oldu çocuğa. İnşallah düzelir hepsinin uykusu