Kzım bugun 3 ayı doldurdu ama bugun akşam ustu bi keyfsizdi atesini ölctüm 37.5 o civarlardaydı ılık suyla kompres yaptm ve calpol verdm 1 saat sonra azalmaya başladı ve uyudu smdi saat kurdum bakaym dedim 37.7 olmuştu yeniden calpol verdim kompres uyguluyorum neden böyle olur ? Diş mi ? Birde bu pandemi nedeniyle hastanede bu atese basıl bişey uyguluyorlar korkuyorum