1mom1baby Diş belirtileri de var rahat 2,3 aydır bakalım belki de onunda etkisi vardır sonuçta etkisi büyük bebişlerimizde daha zor bir dönem olabiliyor. İnanki gün içerisinde yoruluyor fazlasiyla zaten emekleme çabasında her oturttugumda bile kendini atıp emeklemeye çalışıyor birde yürüteç falan derken baya yoruluyorda aslında ama bakalım umarım en kısa sürede atlatır ikimizde
Papatya cayini denedeniz mi peki o uyku sorunu sürecinde