Cihangirin_annesi2020 gece uykuları güzel maşallah, gun beşte başlıyor ama bize , gündüz kısa kısa uyuyor, hep kucak istiyor, etrafa ilgisi arttı, mizaç olarak ciddi bir bebek ☺️ ara ara gülümsüyor, agular başladı, karşılıklı iletişime hazırlanıyor,ağzı hep sulu, bazen bağırıyor kızma olarak bazen, bazen de kendi sesi hoşuna gittiğinden, hala gazı çok sancısı da oluyor ara ara, bı de çabuk sıkılıyor, bizde durumlar böyle 🥰