Aselebru1 benim bebeğimde tam 11 günlükken mamadan kabız oldu. Yırtındı resmen yavrum ağlamaktan mosmor oldu o 2 günü nasıl geçirdim ben bilirim. Zeytinyağını makatına şırıngayla verdim olmadı masaj olmadı banyo olmadı en son acile götürdüm evdeki kabız için olan fitili gösterdim verebilirmiyim dedim tam verebilirsin dedi ama eve geldim tam vermeye çalıştım girmedi resmen küçücük poposu daha. Ağladı daha çok. Bende kırdım kırılmamış çekirdek parçası kadar düşün o halde az verdim poposundan azcık verdim kaka çıktı sonra azıcık daha derken bir fitili bitirdim çocuk rahatladı ama ne kadar kaka yaptı anlatamam. Sonra mışıl mışıl uyudu yorulmuş yavrum. Başka çaresi yok canım sende o fitilden al küçük küçük ver poposundan ama sonra poposunu sık ki dışarı çıkıyo hemen. 2-3 dakika tur ki içerdekini kayganlaştırıp çıkarsın eritip. Antibiyotik kullandıgım için meme veremedim 5 gün o süreçte son gün mamadan kabız oldu acil doktoru biley olmaz ishal olsun daha iyi hemen meme ver dedi verdim fitil ve memeyle geçti şükür sende daha fazla acı çektirmeden yap hemen tavsiyem