Sevgili anne, bizde ciddi bir meme reddi yaşadık diyebilirim ki bu hayatta sabrımın en çok zorlandığı günlerdi memeyi görünce çığlık atıyordu Kızım dört aylık ve üst üste hergün post açıyordum meme reddi diye diye ve kendime söz verdim bu durumu asarsam hep yazacam herkese. aramadıgım emzirme danışma kaşık biberonlar kangurular emzirme pozisyonları kalmadı biraz araştırma delisiyim kişilik olarakta. hiçbiri etki etmedi bize. niye üsteledim diyeceksiniz çünkü o anne sütü hepimizde biliyoruz bi Servet çocuğumu mahrum edemezdim saatlerce Ağladığımı bilirim kendimce bir yol keşfettim bi buz kütlesini memenin üstüne koyuyorum meme soguk oluyo ve ucu sertleşiyo ve Kızım o dakika alıyo farklı bise sanıyo biz böyle aştık saçma gelebilir uzun gelebilir dene derim çocuğum günlerce bir sese ağladı açlıktan diyebilirim bildiğin süzüldü işkence gelebilir kimisine ama ben pes etmedim suan emiyo ve çokta seviyo memeyi dua ile iyi geceler 🙏🦋