Oglumvebennnnnnn kızım 20 günlükken evde yalnız kalmaya başladım. Eşim de gece 10 11 deişten geliyordu hala da öyle. O günden beri kızımın karnını burnunu doyururum uyuturum yattığı odanın kapısını kapatmam banyonun kapısını da açık tutup banyo yaparım. Öyle hemen yapıp çıkmıyorum yarım saat falan da yıkanıyorum😂 sesini duyarsam hemen durulanıp çıkıyorum ama 5 aylık olacak ben banyodayken sadece 1 kez ağladı bu zamana kadar😊 2 gün önce sabahtan banyıya girmem gerekiyordu kızım uyumafı bi türlü eşim de işe gitmişti. Oyun halısına koydum yanlarına da yastık koydum dönmesin diye. Banyoya girdim çıktım o oynarken😂