Naciyegormez şu sağlık ocağında çalışan sağlıkçılar bazen beni çileden çıkarıyor. canım boy daha çok genetik sizin ve eşinizin boy ortalaması olur.örneğin,benim babamnda annemde orta boylu benim boyum 1.57.erkek kardeslerimde 1.76.ama kayınvlidem orta boylu,rahmetli kayınpedrim 1.90 dı.onların çocukları da 1.85 ten aşağı olan yok.keza eltimin de boyu baya uzun kaynımda 1.90 onların çocukları da akranlarına göre baya uzunlar(bi oglu 2 yaşinda,öteki daha 1 aylık)benim de kızım hariç iki oğlan benim tarafa çekmiş boy olarak.dert etme yani.anca insanın canını sıkarlar.bence normal bebeğinin boyu.